29 Nisan 2017 Cumartesi

Naftalandan şifa bulanların söyledikleri

"Naftalan sayesinde sağlıklı bir cilde sahib olup eski yüzümü geri kazandım. Çok mutluyum!"


Naftalandan şifa bulan Mariya YetkoYakalandığı sedef hastalığı yüzünden 7 yaşından beri aynalara küser olmuş 27 yaşındaki Rusya vatandaşı Mariya Yetko: "Bir bayan için her zaman güzel görünmek her şeyden değerlidir. Ve ülkemde bu çok daha önemlidir. Çocukluğumdan beri çok sıkıntılarla büyüdüm. Bu hastalık yüzünden derim döküldüğü için hiç kimse bana yaklaşmıyor ve hiç arkadaş edinemiyordum. Burayı (Naftalanı) internette gördüm, iyice araştırıp, tedavi olmaya karar verdim. Naftalan sayesinde sağlıklı bir cilde sahib olup eski yüzümü geri kazandım. Çok mutluyum!"

"Bu petrol tedavisi sayesinde yavaş-yavaş iyileşmeğe doğru gidiyorum!"



Naftalanda şifa bulan Lyudmila Anatolyevna
Tedavi için Moskova'dan gelmiş Lyudmila Anatolyevna hastalığıyla ilgili yaşadığı olumlu gelişmeleri nazar değmesinden korktuğu için yakınlarına söyleyemediğini anlatıyor. Yaklaşık 30 sene önce geçirdiği ağır gribal enfeksiyon yüzünden felç olduğunu bildiren Lyudmila hanım şimdiye kadar Rusya, Almanya ve Çin'deki bir çok sağlık merkezlerine gittiğini ancak hastalığında hiç bir iyileşme olmadığını ve aradığı şifayı bulamadığını ifade ediyor: "Yıllardır her türlü ihtiyacımı büyük bir özveri ile yerine getirerek yanımdan bir an olsun ayrılmayan eşim Yuri'nin sevgisiyle iyileşeceğimden çok eminim. Bu petrol tedavisi sayesinde yavaş-yavaş iyileşmeğe doğru gidiyorum. Tedavim tam olarak bittiktten sonra eski sağlığıma tekrar kavuşacağıma çok inanıyorum!"


"Bu kısa zaman zarfında kendimi inanılmaz iyi hissediyorum!"


Naftalandan şifa bulan Siracettin Rahimov
Özbekistandan gelmiş Siracettin Rahimov: "Naftalan'a ayak, bel ve eklem yerlerimden ağrılar hissettiğim için geldim. Artık İki haftalık bir tedavi sürecini de geride bıraktım. Bu kısa zaman zarfında kendimi inanılmaz iyi hissediyorum. Ağrılarım gittikçe azalıyor ve geceleri eskiye nazaran acısız ve daha rahat uyuya biliyorum. Yakın günlerde sağlığıma tamamen kavuşacağıma inanıyorum!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mözücəvi şəhərin möcüzəvi nefti